Curierat

Serviciul de curierat NATIONAL si INTERNATIONAL al TCE

Plicuri si colete, TCE este solutia optima pentru trimiteri nationale sau internationale!

Cu noi afacerea ta ajunge la timp, oriunde ai nevoie:

CURIERAT NATIONAL prin TCE (TCE domestic)

Serviciul de curierat standard, prin retea proprie sau subcontractata va pune la dispozitie cea mai mare acoperire nationala, 6190 de localitati din Romania in care livram in 24 ore plicurile si coletele dvs.:
• Livrare sigura si rapida in regim din usa in usa
• Expediere de plicuri si colete
• Acoperire 100% a teritoriului Romaniei
• Colectare raburs si livrarea acestuia cu rapiditate in orice cont bancar

DETALIILE SERVICIULUI TCE DOMESTIC    |    TARIFE CURIERAT NATIONAL

CURIERAT catre UNGARIA sau BULGARIA (TCE Balkan Connect)

Expedieri in regim ECONOMIC EXPRESS catre si dinspre Ungaria si Bulgaria in 24-48 ore, sunt cea mai rapida si eficienta solutie pe aceasta relatie din piata de curierat. Prima companie de curierat romana care a deschis reprezentante in Ungaria, TCE, pune la dispozitia dvs. intreaga gama de servicii aditionale in curierat international, atat in Bulgaria cat si in Ungaria, creand astfel o conexiune balcanica de mare anvergura.

• Cel mai bun timp de transit din piata(24-48 ore catre orice destinatie);
• Tarife similare la export si import;
• Colectare ramburs, depunerea acestuia in cont bancar din Romania sau din alta tara;
• Tur si Retur consolidat de marfa care asigura un plus de siguranta dar mai ales reducere de costuri;
• Operatori vorbitori de romana, maghiara si engleza.

DETALIILE SERVICIULUI TCE BALKAN CONNECT    |    TARIFE CURIERAT

CURIERAT INTERNATIONAL

PLICURI IN REGIM DE MARE VITEZA (TCE Priority Docs)

Oriunde in lume in maxm 4 zile pentru corespondenta dvs. Serviciul dedicat trimiterilor de documente orginale in maxima siguranta, viteza, dar mai ales la un cost rezonabil.

DETALIILE SERVICIULUI TCE PRIORITY DOCS    |    TARIFE PLICURI INTERNATIONAL

CURIERAT RUTIER sau AERIAN INTERNATIONAL (TCE Parcel Express)

Retea aero rutiera de mare viteza si capacitate create sub logo TCE prin conectarea liderilor locali din majoritatea destinatiilor. De inalta eficenta la un tarif rezonabil, reteaua international TCE va livreaza colete la destinatie in timp record.

Cand expediati prin TCE beneficiati automat de:

• Servicii excelente si de incredere atat la preluare cat si la livrare;
• Garantia timpilor de livrare pentru toate tipurile de servicii, in conditiile Termenilor si Conditiilor TCE;
• Preluare de la adresa dvs. – serviciile TCE sunt servicii „de la usa la usa”;
• Pana la trei incercari de livrare;
• Optiuni de pregatire online a expedierii;
• Vizibilitate completa pentru expeditiile dvs. – puteti urmari expeditia prin utilizarea numarului de referinta alocat, asigurandu-se astfel urmarirea, depistarea si confirmarea livrarii on-line sau la cerere, prin SMS;
• Confirmarea predarii coletului catre destinatar, personal catre acesta sau catre persoana autorizata sa primeasca trimiterea postala prin semnarea documentului de transport in tarile care permit livrarea intr-o locatie prestabilita din incinta destinatarului, va punem la dispozitie si aceasta posibilitate;
• Centre de expediere localizate convenabil in orase;
• Posibilitatea de a schimba destinatarul sau destinatia, ori de a opri predarea trimiterii postale;
• O companie de curierat respectata si recunoscuta pe plan international de catre clientii dvs.

DETALIILE SERVICIULUI TCE PARCEL INTL    |    TARIFE CURIERAT INTERNATIONAL

Viteza, Economie, Flexibilitate ar fi principalele caracteristici ale serviciului disponibil pentru plicuri colete si paleti.

Siguranta&flexibilitate – efectuarea operatiunilor in numele clientului: preluare instrumente de plata, incasare in numerar, asigurarea implicita a bunurilor pana la valoarea de 50 euro;

Transparenta – urmarirea on-line a expedierilor pe pagina web a companiei si avizare prin SMS a finalizarii livrarii si comenzilor de preluare.

Prin TCE afacerea ta e prezenta acolo unde ai nevoie, in cel mai scurt timp indiferent de dimensiunea expeditiei tale!

 

TCE HOLDING LOGISTIC GROUP-02

CURIERAT NATIONAL

TCE HOLDING LOGISTIC GROUP-03

CURIERAT INTERNATIONAL

TCE HOLDING LOGISTIC GROUP-04

CURIERAT HU-BG

CALITATE

Un inalt nivel de calitate precum si certificarile obtinute ne pozitioneaza printre liderii pietii logistice!

ISO-OHSAS

AUTORIZARI CASA EXPEDITII

AUTORIZARI ANCOMCALITATE

sigle_certificari

×

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
PROTECTIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

In conformitate cu prevederile Legii 677/2001, TCE prelucreaza date cu caracter personale cu prespectarea principiilor mentionate in continuare, in scopuri legitime. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza cu mijloace automante, cu respectarea cerintelor legale si in conditii care sa asigure securitatea, confidentialitatea si respectarea drepturilor persoanelor vizate. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea urmatoarelor principii:
• Notificarea. Operatorul de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
• Legalitatea. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in temeiul si in conformitate cu prevederile legale;
• Scopul bine determinat. Orice prelucrare de date cu caracter personal se face in scopuri bine determinate, explicite si legitime, adecvate, pertinenete si neexcesive prin raportare la scopul in care sunt colectate si ulterior prelucrare;
• Confidentialitatea. Persoanele care prelucreaza in numele unei institutii, date cu caracter personal au prevazut in contractul de munca si in fisa postului o clauza de confidentialitate;
• Consimtamantul persoanei vizate. Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile strict mentionate in Legea 677/2001 poate fi efectuata numai daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod expres si neechivoc prentru aceasta prelucrare;
• Informarea. Informarea persoanelor se face de catre institutia care prelucreaza datele personale ale persoanei vizate;
• Protejarea persoanelor vizate. Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opozitie si de a fi supus unei decizii individuale, precum si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantei de judecata pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege, care le-au fost incalcate.
• Securitatea. Masurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel incat sa asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE(reglementate de Legea 667/2001);
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care va privesc sunt sau nu prelucrate de TCE;
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma cu Legea 667/2001 in special a datelor incomplete sau inexacte;
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma cu Legea 667/2001;
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit notificare acatre terti carora le-au fost dezvaluite datele oricarei operatiuni efectuate conform alin.2) sau 3) daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune efort diproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
• Dreptul de a va opune in orice moment din motive intemeiate si legitime, ca date care va vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare, in caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza;
• Dreptul de a va adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care v-au fost incaltate. De asemenea, pentru a reclama nerespectarea drepturilor garantate de Legea nr. 667/2001 va puteti adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau/si instantelor de judecata.

SECURITATEA DETELOR CU CARACTER PERSONAL TCE certifica faptul ca indeplineste conditiile minime de securitate a datelor cu caracter personal. TCE utilizeaza metode si tehnologii de securitate impreuna cu politici aplicate salariatilor si proceduri de lucru, inclusiv control si audit, pentu a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale in vigoare. Pentru mai multe detalii si informatii orice persoana interesata se poate adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, str. Olari, nr.32, secor 2, Bucuresti, Telefon (021)252.58.88 Fax: (021)252.57.57 Web: http://www.data protection.ro/ politica de confidentialitate pentru protectia persoanleor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter eprsonal se aplica firmelor care fac parte adin TCE Holding: TCE Transexpress SRL, TCE Post SRL, TCE Servcom SRL.

×

Care sunt orele limita pâna la care se fac ridicarile/preluarile de marfa de catre compania dvs.?
Bucuresti:
Pentru curierat:
• Pana la ora 15:00 cu o comanda in prealabil de cel putin 1h si ½ – 2 h.
Pentru Cargo:
• Pana la ora 15:00 cu o comanda in prealabil de cel putin 2h.
Provincie:
• Pana la ora 15:30.
• Pentru anumite locatii preluarile se pot face la ore prestabilite. Pentru detalii sunati departamentul de Client Service la numarul scurt * 9668 sau 0314344228. 

Ce asigurare ofera Compania dvs. impotriva riscului de deteriorare sau pierdere a marfurilor expediate?
• Conform conditiilor prevazute in contractul de prestari servicii sau in termenele si conditiile generale de transport „raspunderea TCE pentru pagube provocate marfurilor prin pierdere sau avarii ce ii pot fi imputabile se limiteaza la valoarea cea mai mica dintre valoarea declarata a marfurilor in comanda de transport sau 50 eur”.
In cazul in care Platitorul doreste asigurarea marfurilor la valoarea declarata, trebuie sa achite in avans 1% din valoarea declarata a marfurilor si sa imputerniceasca TCE sa incheie in numele sau o asigurare tip Cargo.

Cum se face livrarea marfurilor la Destinatar?
• Livrarea coletelor se face la destinatar doar pe baza de CI, nume in clar si semnatura pentru persoanele fizice si pe baza de nume in clar, semnatura si stampila pentru persoanele juridice. Predarea se face la plic, colet sau palet sigilat, asa cum a fost ridicat de la expeditor, iar TCE nu are nici o responsabilitate privind continutul.

Cum pot expedia documente, colete sau marfa paletizata in regim cargo prin compania dvs.?
• Simplu: puteti suna la *9668  sau 0314344228, trimite un e-mail lacomenzi@tcelogistic.ro sau puteti accesa web site-ul www.tceorder.ro pentru a plasa comanda dumneavoastra. In cel mai scurt timp, o masina TCE va veni sa ridice marfa dumneavoastra.

Cum se completeaza awb-ul (scrisoarea care insoteste transportul)?
• AWB-ul (scrisoarea care insoteste transportul) se completeaza de catre agentul TCE, cu datele furnizate de Expeditor. Expeditorul trebuie sa verifice corectitudinea inscrisului din AWB si sa semneze pentru predarea marfii.

Cat costa o expediere prin TCE?
• Puteti afla imediat cat va costa expedierea unui plic, colet sau palet, oriunde in tara, sunand la *9668  sau 0314344228. 

In cat timp ajunge expedierea?
• 24 h pentru expedieri in regim de curierat rapid , oriunde in tara.
• 2-5 zile pentru expedieri internationale.

Cum se efectueaza plata unui transport?
• Plata poate fi efectuata „la termen”, doar in cazul clientilor care au un contract semnat cu TCE, sau numerar.

Care sunt dimensiunile maxime ale trimiterior, ce pot fi transportate de TCE?
• TCE accepta marfurile dvs volumetrice. Dimensiunile maxim acceptate pentru marfa paletizata sunt: inaltimea 1.7 m (inclusiv suportul de lemn), iar lungimea de 1,5  m. Suprafata pe care este pusa marfa, trebuie sa fie cea a unui europalet (1.20m x 0.80m = 0.96 mp).

Care este greutatea maxima a unui  palet ce poate fi transportat cu TCE?
• 1000 kg.

×

Conditii generale privind furnizarea serviciilor postale

SC TCE WORLDWIDE SERVICES SRL, cu sediul social in Bucuresti str. Drumul Sabareni 24/26 sect 6 inregistrat la Registrul Comertului cu numarul J40/9876/2010 si cod fiscal 27528742 email: international@tceholding.ro website www.tceholding.ro , reprezentata de Flavian Fecioru in calitate de administrator pentru efectuarea serviciilor postale conform Ordonantei de Guvern nr.13/2013 privind serviciile postale, aprobata prin Legea 187/2013 cu modificarile si completarile ulterioare si Decizia nr. 2858/2007 a presedintelui A.N.R.C.T.I., modificata si completata prin Decizia presedintelui ANCOM nr.891/2009 si, ulterior, prin Decizia presedintelui ANCOM nr.513/2013

1. Prevederi Generale

1.1. Prezentele Conditii Generale reprezinta termenii generali ai contractelor individuale incheiate intre SC TCE WORLDWIDE SERVICES SRL (denumita in continuare “TCE WORLDWIDE ” sau
“Furnizorul”) si expeditorii avand ca obiect prestarea de catre Furnizor a serviciilor postale identificate la pct. 2.1..
1.2. Partile vor putea stabili, prin acordul lor, in conditiile speciale ale contractelor individuale pe care le vor incheia, orice alte clauze in legatura cu prestarea serviciilor postale mentionate la pct. 2.1, cu respectarea prevederilor legale imperative.

2. Aplicabilitatea Conditiilor Generale

2.1. Conditiile Generale se vor aplica urmatoarelor servicii postale furnizate de catre TCE WORLDWIDE:
•Pentru servicii incluse in sfera serviciului universal: Colectarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterile postale in greutate de pana la 2 kg (corespondenta, imprimate);
Colectarea, sortarea, furnizarea si livrarea coletelor postale in greutate de pana la 10 kg;
Distribuirea coletelor postale in greutate de pana la 20 kg expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia;
Serviciul de trimitere recomandata avand ca obiect trimiteri postale in greutate de pana la 2 kg,
Serviciul de trimitere cu valoare declarata avand ca obiect trimiteri postale in greutate de pana la 2 kg sau colete postale in greutate de pana la 10 kg, respectiv colete postale cu limita de greutate intre 10 si 20 kg expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia.
•Pentru serviciile postale neincluse in sfera serviciului universal:
Servicii avand ca obiect trimiteri postale in greutate mai mare de 2 kg (corespondenta, imprimate) Serviciul de publicitate prin posta;
Servicii avand ca obiect colete postale interne cu limite de greutate intre 10 si 50 kg;
Servicii avand ca obiect colete postale cu limite de greutate intre 10 si 50 kg, expediate de pe teritoriu Romaniei catre o adresa aflata in afara teritoriului acesteia;

Servicii avand ca obiect colete postale cu limite de greutate intre 20 si 50 kg, expediate din afara teritoriului Romaniei catre o adresa aflata pe teritoriul acesteia;
Serviciul “Ramburs”;
Serviciul “Schimbare destinatie”; Serviciul “Livrare speciala”; Serviciul “Confirmare de primire”; Serviciul “Express”.
Serviciile furnizate de TCE WORLDWIDE sunt interne si internationale.

3. Contractul de furnizare al serviciilor postale

•Contractul individual intre expeditor sau integrator si furnizor se considera incheiat, fara a fi necesara intocmirea unui inscris, in conditiile generale privind furnizarea serviciilor postale stabilite de furnizor, la momentul acceptarii trimiterii postale in reteaua postala.
•Conditiile generale privind furnizarea serviciilor postale pot fi consultate pe pagina web a furnizorului precum si in orice punct de acces deservit de personal angajat sau contractat de furnizor.
•Orice alte clauze pot fi stabilite prin acordul partilor, cu sau fara intocmirea unui inscris in acest sens, cu respectarea prevederilor legale imperative.
•Momentul acceptarii trimiterii postale in reteaua postala este momentul preluarii trimiterii postale inregistrate sau neinregistrate de catre personalul angajat sau contractat al furnizorului .
•Momentul acceptarii trimiterii postale poate fi deasemeni depunerea trimiterii postale neinregistrate in birourile furnizorului sau unei persoane imputernicite a acestuia;
•Prin preluarea de catre personalul angajat sau contractat al furnizorului a trimiterii postale, furnizorul recunoaste respectarea de catre expeditor a conditiilor de acceptare a trimiterilor postale.
•Contractul individual intre expeditor sau integrator si furnizor inceteaza in unul din urmatoarele cazuri:
a) prin predarea trimiterii postale catre destinatar (raspunderea partilor subzista acestui moment) sau returnarea acesteia la expeditor;
b) prin acordul partilor;
c) la expirarea termenului de pastrare prevazut la art. 6 pct. 6.1 litera d;
d) prin imposibilitatea fortuita de executare, timp de 6 luni, a contractului;
e) prin denuntare unilaterala de catre furnizor, in conditiile art. 6 pct. 6.1 litera f.
•Legea aplicabila contractului este legea romana.

4. Conditii de acceptare si predare a trimiterilor postale

4.1. Greutatile si Dimensiunile maxime admise pentru trimiterile postale
Greutatea maxima admisa pentru trimiterile postale este de 50 kg. Dimensiunea cea mai mare admisa este de 2.5 metri.
Greutatea tarifara este cea mai mare dintre greutatea reala sau volumetrica la o trimitere postala, taxandu-se valoarea mai mare rotunjita la un kilogram intreg.
Greutatea volumetrica (in kg) a trimiterii se calculeaza dupa formula:
“latime (in cm.) inmultit cu lungime (in cm.) inmultit cu inaltime (in cm.) totul impartit la 5000” Dimensiunile maxime ale fiecarui colet din trimitere nu trebuie sa depaseasca:
•0,9 х 0,9 х 0,9 m pentru pachet
•lungime pana la 3 m si diametru 0,2 m pentru trimiterile postale cu forma de rola sau cilindru.
Trimiteri postale cu dimensiuni care depasesc cele descrise pot fi preluate pentru furnizarea serviciului postal doar dupa verificarea prealabila,a posibilitatii de preluare/manipulare/furnizare/ livrare, a furnizorului. Aceasta depinde de felul trimiterii postale,adresa de preluare si adresa de livrare. Pretul pentru livrarea de astfel de trimiteri se negociaza suplimentar cu utilizatorul, in cazul in care nu este prevazut in Tarif inainte de preluarea trimiterii.
•Trimiteri cu o greutate tarifara de pana la 20 de kg se preiau si livreaza de furnizor de la si pana la adresa expeditorului/destinatarului.
•Trimiterile cu o greutate tarifara de peste 20 de kilograme se preiau si livreaza de furnizor de la si pana la parterul cladirii in care este adresa expeditorului sau destinatarului. Acesta accepta sa ofere asistenta curierului pentru incarcare si descarcare.
4.2. Modul de ambalare sau gradul de prelucrare a trimiterii postale
Expeditorul va asigura ambalarea corespunzatoare a expedierilor inainte de preluarea acestora de catre TCE WORLDWIDE, in vederea evitarii deteriorarii sau distrugerii acestora si pentru a putea fi transportate si manipulate in conditiile normale stabilite de catre Furnizor. Expeditorul este in mod exclusiv responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a expedierii si in consecinta singurul responsabil pentru viciile de ambalare care pot conduce la o deteriorare a continutului expedierii, TCE WORLDWIDE, fiind absolvit de orice responsabilitate cu privire la astfel de deteriorari.
Ambalajul si inchiderea trimiterilor trebuie sa fie adaptate volumului, greutatii si continutului acestora, astfel incat sa asigure protejarea acestora impotriva deteriorarii dar si a inviolabilitatii trimiterii postale.
Ambalajul trimiterilor postale nu trebui sa contina informatii a unor expedieri anterioare (adrese, persoane coduri postale, numere de telefon) sau coduri de bare sau puncte, de natura sa ingreuneze procesul de sortare, scanare si inregistrare a trimiterilor postale in facilitatile furnizorului.

4.3. Modul de completare a datelor de identificare si a adresei destinatarului/expeditorului

Pentru orice expediere, toate specificatiile cu privire la respectiva expediere cuprinse inscrisoarea de transport (awb) vor fi completate pe baza datelor furnizate de Expeditor. Scrisoarea de transport (awb) este document cu un numar unic, dupa modelul furnizorului , completat conform datelor furnizate de utilizator. Acest document poate sa fie pe suport de hartie sau in format electronic in sistemul informational al furnizorului . Numarul acestui document trebuie sa fie pus pe colet reprezentand element de identificare a trimiterii postale.
Semnarea de catre Expeditor a scrisorii de transport (awb) confirma specificatiile cuprinse inscrisoare de transport (awb) si atesta faptul ca Expeditorul isi asuma intreaga responsabilitate in cazul in care specificatiile sunt inexacte sau gresite etc. In toate cazurile in care legislatia o cere, Expeditorul va furniza catre TCE WORLDWIDE sau catre reprezentantii acestuia informatii corecte si complete referitoare la bunurile expediate, in caz contrar raspunderea cu privire la continutul expedierilor depuse inchise va apartine in totalitate expeditorului. Deasemeni expeditorul va pune la dispozitia TCE WORLDWIDE numele si adresa completa si corecta a destinatarului, mentionand, totodata, in cazul in care exista, numele si numarul de telefon al persoanei de contact si/sau al altei persoane autorizate sa ridice corespondenta in numele destinatarului. La trimiterile cu serviciul ramburs este obligatoriu sa fie completate si datele expeditorului conform cerintelor de mai sus mentionand clar si valoarea rambursului care urmeaza a fi incasat de catre Furnizor.
Semnaturile pot fi:
1. Semnatura autografa aplicata pe exemplarul de hartie al documentelor;
2. Semnatura electronica, aplicata pe varianta electronica а documentelor, fara a fi necesara tiparirea acestora pe suport de hartie.
4.4. Numarul minim de trimiteri postale care pot face obiectul serviciului postal este 1 (unu), cu exceptia serviciului de publicitate prin posta unde numarul minim este de 500 de trimiteri.
4.5. Trimiteri postale ce pot fi refuzate la colectare
a. Sunt excluse de la colectare, sortare, transport si livrare: trimiterile postale constand in bunuri al caror transport este interzis prin dispozitiile legale in vigoare, fie chiar si numai pentru o portiune din parcurs, trimiterile postale al caror ambalaj prezinta inscriptii care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, precum si trimiterile postale constand in bunuri care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri daca se depun neambalate sau cu ambalaj care permite vizualizarea continutului, arme, munitii, stupefiante, substante toxice, inflamabile sau bunuri interzise prin lege, ori pentru al caror transport este nevoie de autorizari speciale.
b. Trimiterile postale apartinand expeditorului care inregistreaza in evidentele contabile al Furnizorului debite restante mai mari de 60 zile.
4.6. Limita maxima a rambursului, respectiv a valorii declarate
a.pentru serviciul Ramburs limita maxima de acceptare la expediere a trimiterii postale este de 4.999 Ron.

b.pentru serviciul valoare declarata, limita maxima de acceptare la expediere a trimiterii postale este de 20.000 Ron.
4.7. Moneda (admisa) in care se poate face colectarea, respectiv achitarea sumelor de bani in cazul serviciului ramburs este RON.
4.8. Zona in care se desfasoara serviciile postale
TCE WORLDWIDE asigura livrarea trimiterilor postale pe intreg teritoriul Romaniei precum si in spatiul Intracomunitar prin intermediul sistemului propriu de distributie sau prin intermediul oricarei forme contractate de TCE WORLDWIDE SERVICES. Felul trimiterilor postale acceptate este national si international.

4.9. Dovada identitatii/calitatii de reprezentant al expeditorului a persoanei care depune trimiterea postala la punctul de acces deservit personal.
•Dovada identitatii/calitatii de reprezentant al expeditorului care depune trimiterea postala la punctul de acces deservit de personal angajat sau contractat al Furnizorului,este actul de identitate.
•Dovada identitatii/calitatii de reprezentant al destinatarului care preia trimiterea postala de la punctul de acces deservit de personal de personal angajat sau contractat al Furnizorului este actul de identitate.
4.10. Modalitatile de plata a serviciului postal.
Preturile serviciilor postale prestate de catre Furnizor sunt stabilite de catre acesta in Tariful propriu sau vor fi agreate cu Expeditorul si mentionate expres in conditiile speciale ale contractului individual incheiat cu Expeditorul. Preturile stabilite in conditiile speciale ale contractului individual nu vor putea depasi nivelul celor indicate in Tariful propriu. Plata serviciilor postale efectuate de TCE WORLDWIDE se poate efectua atat de catre Expeditor cat si de catre Destinatar sau Tert in numerar sau prin transfer bancar, in conditiile si termenii stabiliti de Furnizor cu Utilizatorul.
Secretul trimiterilor postale este inviolabil, retinerea, deschiderea sau divulgarea continutului trimiterilor postale fiind permisa numai in conditiile legii .

5. Conditii de calitate

TCE WORLDWIDE are obligatia de a respecta standardele de calitate prevazute de lege pentru serviciile din sfera serviciului pe care intentioneaza sa le presteze, in masura in care indeplinirea acestor obligatii nu este impiedicata de cazuri de forta majora, caz fortuit ori din vina Expeditorului si/sau Destinatarului. Astfel:
•TCE WORLDWIDE are obligatia de a asigura livrarea la Destinatari in termenele prevazute pentru fiecare serviciu in parte.
•TCE WORLDWIDE asigura livrarea expedierilor in conditii optime.

•Standardele de calitate pentru serviciile postale avand ca obiect trimiteri postale interne si trimiteri postale intracomunitare se publica pe pagina de internet a Furnizorului.
5.1 Timpii de livrare

5.1.1 Pentru toate serviciile postale, mai putin serviciul Express:
a) Pentru expedierile interne timpii de livrare sunt de:

– 1 zi lucratoare in aceiasi localitate;

– 2 zile lucratoare intre resedintele de judet si intrajudetean;

– 3 zile lucratoare intre oricare alte localitati;

b) Pentru expedierile internationale timpii de livrare sunt de:

– 10 zile lucratoare pentru destinatiile intracomunitare;

5.1.2 In cazul serviciului Express se stabilesc urmatorii timpi de livrare:
a) Pentru expedierile interne timpii de livrare sunt de:

– 12 ore in cadrul aceleiasi localitati;

– 24 de ore pentru livrarile intrajudetene sau intre resedintele de judet

– 36 de ore intre oricare alte doua localitati de pe teritoriul Romaniei.

b) Pentru expedierile internationale, timpul cat trimiterea postala se afla pe teritoriul Romaniei, nu poate depasi limitele prevazute la 5.1.2 litera a);

In cazul expedierilor internationale, timpul cat trimiterea postala se afla in afara teritoriului Romaniei, nu poate depasi timpul in care aceeasi trimitere postala s-ar afla in teritoriul Romaniei in cazul in care ar face obiectul serviciului postal standard prestat de furnizorii de serviciu universal.
5.1.3 Termenul de returnare catre expeditor a dovezi privind predarea trimiterilor postale care fac obiectul serviciului confirmare de primire este de 48 de ore de la data predarii trimiterii la destinatar.
5.1.4 Termenul de returnare catre expeditor a contravalorii trimiterilor postale care fac obiectul serviciului Ramburs, este de 72 de ore de la data predarii trimiterii la destinatar.
5.2. Raspunderea furnizorului
5.2.1. TCE WORLDWIDE raspunde pentru expedierile trimise prin serviciile indicate la art. 2.1.. In cazul in care livrarile nu sunt facute in termenul declarat, din cauze imputabile lui, TCE WORLDWIDE va despagubi clientul prin returnarea tarifului incasat sau livrarea gratuita a trimiterii, dupa caz. Furnizorul nu-si asuma raspunderea cu privire la livrarile efectuate cu intarziere din cauze neimputabile Furnizorului sau datorita aparitiei unor cazuri de forta majora, cazuri fortuite etc.
TCE WORLDWIDE va raspunde fata de Expeditor, in legatura cu expedierile acestuia, cu exceptiile indicate mai sus, dupa cum urmeaza:
a) in caz de pierdere, furt sau distrugere totala:
1. cu intreaga valoare declarata, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
2. cu intreaga valoare declarata, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu de trimitere contra ramburs, pana in momentul livrarii la destinatar;
3. cu intreaga valoare a rambursului, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu de trimitere contra ramburs, dupa livrarea acesteia destinatarului, cand furnizorul de servicii postale a omis incasarea rambursului de la destinatar;
4. cu suma reprezentand de 10 ori tariful serviciului, pentru trimiterile postale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
b) in caz de pierdere ori distrugere partiala sau deteriorare:
1. cu valoarea declarata pentru partea lipsa, distrusa sau deteriorata, inscrisa in nota de inventar, pentru trimiterile postale depuse deschise, care fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
2. cu cota-parte corespunzatoare greutatii lipsa din valoarea declarata, pentru trimiterile postale depuse inchise, care fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
3. cu suma reprezentand de 10 ori tariful serviciului, in caz de pierdere partiala, distrugere partiala sau deteriorare a trimiterilor postale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata,prin tariful serviciului intelegandu-se valoarea incasata pentru serviciul transport aferenta greutatii lipsa, distrusa sau deteriorata.

La sumele prevazute la punctul 5.2.1. lit. a) si b) se adauga dobanda legala penalizatoare care curge din momentul introducerii reclamatiei prealabile sau, dupa caz, al introducerii cererii de chemare in judecata, indiferent care dintre aceste momente intervine primul.
Pierderea completa a continutului este echivalenta cu pierderea trimiterii postale.
In situatia in care expeditorul a declarat o valoare mai mica decat cea reala, despagubirea este la nivelul valorii declarate.
In afara despagubirilor prevazute la punctul 5.2.1. lit. a), se restituie si tarifele incasate la depunerea trimiterii postale.
In cazul neefectuarii prestatiilor care constituie caracteristici suplimentare ale serviciilor postale, nominalizate de expeditor prin indicatii speciale, se restituie numai tarifele incasate suplimentar fata de tariful aplicabil pentru serviciul postal standard.
In cazul pierderii dovezii privind predarea trimiterii postale inregistrate, confirmata in scris de catre destinatar, furnizorul de serviciu postal are obligatia intocmirii si punerii la dispozitia expeditorului a unui duplicat al dovezii de predare.

5.2.2. Furnizorul de servicii postale este exonerat de raspundere in urmatoarele situatii:
•paguba s-a produs ca urmare a faptei expeditorului sau destinatarului;
•destinatarul nu are instalata o cutie postala care sa permita predarea trimiterii postale sau aceasta nu asigura securitatea trimiterilor postale ori, dupa caz, nu are asigurat un serviciu destinat primirii trimiterilor postale;
•trimiterea a fost primita fara obiectii de catre destinatar, cu exceptia reclamatiilor referitoare la pierderea, furtul, deteriorarea sau distrugerea totala ori partiala a continutului trimiterii postale;
•paguba s-a produs ca urmare a unui caz de forta majora sau a cazului fortuit; in acest caz expeditorul are dreptul la restituirea tarifelor achitate, cu exceptia tarifului de asigurare.

6. Predarea trimiterilor postale. Termeni de pastrare a trimiterilor postale.

6.1. Predarea trimiterilor postale se realizeaza in modurile prevazute de legislatia aplicabila, cu urmatoarele precizari:
a) In ceea ce priveste expedierile insotite de scrisoare de transport (awb), Partile sunt de acord ca acestea vor fi inmanate destinatarului personal la adresa acestuia sau in unul din punctele de acces ale beneficiarului, in situatia in care acest lucru nu este posibil, unei persoane autorizate sa primeasca trimiterea postala. Livrarea catre persoana autorizata va fi mentionata inscrisoarea de transport (awb);

b) In cazul oricarui tip de expediere, daca Destinatarul refuza sa primeasca trimiterea si/sau sa semneze de primire, aceasta circumstanta va fi indicata de catre Furnizor in scrisoarea de transport (awb);
c) In cazul ca trimiterea postala nu poate fi predata destinatarului, acesta va fi avizat iar trimiterea postala in cauza va fi pastrata la punctul de contact al Furnizorului in vederea predarii catre destinatar pentru o perioada de 7 zile de la data avizarii. Orice trimitere care nu poate fi predata din orice motiv (adresa destinatarului nu exista sau la acea adresa nu exista nici o constructie sau recipient la care trimiterea postala sa poata fi predata, Destinatarul sau persoana autorizata sa preia trimiterea postala au refuzat primirea sau nu au fost gasite la adresa indicata, deces ,destinatarul nu s-a prezentat pentru ridicarea trimiterii postale in punctul de acces al Furnizorului,etc) va fi returnata Expeditorului pe cheltuiala acestuia.

d) Dupa expirarea unui termen de 9 luni de la data depunerii trimiterii postale si care reprezinta termenul de pastrare al trimiterilor postale care nu au fost predate destinatarului si nici returnate Expeditorului, trimiterile postale nerevendicate trec din proprietatea Expeditorului in proprietatea Furnizorului. Furnizorul are dreptul de a stabili tarife suplimentare pentru pastrarea trimiterii postale la dispozitia Expeditorului sau Destinatarului in punctele sale de acces. Dupa expirarea termenului de pastrare, Furnizorul va putea, de asemenea, sa distruga trimiterea postala, cu informarea prealabila a Expeditorului, daca aceasta este posibila.Furnizorul va intocmi un proces verbal de distrugere a bunurilor care va fi pus la dispozitia expeditorului la cerere, reprezentand descarcarea din gestiunea Furnizorului a trimiterii postale;
e) Furnizorul are dreptul de a refuza predarea catre Destinatar a trimiterii postale in cazurile prevazute de legislatia aplicabila si/sau in deciziile autoritatilor de monitorizare competente. Raspunderea pentru continutul expedierii depuse inchise revine numai Expeditorului, in conditiile prevazute de lege;
f) Furnizorul poate distruge trimiterea postala care a produs sau poate produce iminent pagube importante persoanelor, mediului, instalatiilor utilizate sau altor trimiteri postale, cu informarea expeditorului, daca aceasta este posibila. In acest caz contractul inceteaza prin denuntare unilaterala de catre furnizor. Sarcina probei revine furnizorului.

7. Mecanismul de solutionare a reclamatiilor

7.1. Reclamatia poate fi introdusa atat de Expeditor cat si de catre Destinatar.
Reclamatia se va putea depune personal sau transmite prin posta, recomandata sau cu confirmare de primire la oricare din sediile TCE WORLDWIDE, prin e-mail la adresa international@tceholding.ro sau telefonic la numarul 0726 333 332 cu privire la serviciile postale prestate de Furnizor. Reclamantului i se comunica numarul sub care a fost inregistrata Reclamatia prin aceeasi modalitate prin care a fost transmisa sau prin modalitatea solicitata in mod expres de catre reclamant in cerere.

In cazul reclamatiei depuse personal, se va proceda dupa cum urmeaza:

a. in cazul in care este persoana fizica, reclamatia va fi depusa personal de catre utilizator sau de o alta persoana imputernicita in mod expres de utilizator ;
b. in cazul unei persoane juridice, de catre reprezentantul legal al respectivei persoane juridice ori de catre alta persoana imputernicita expres in acest sens de catre reprezentantul legal).
In acest caz se va comunica Reclamantului numarul de inregistrare al Reclamatiei pe loc.
Reclamatiile se fac, individual, pentru fiecare trimitere postala in parte, nu cumulat, pe numar de colete, chiar daca acestea apartin aceluiasi utilizator.
Reclamatiile trebuie sa indice adresa postala fizica sau email-ul la care petentul doreste sa ii fie transmis raspunsul TCE WORLDWIDE, intrucat TCE WORLDWIDE SERVICES va raspunde reclamatiei depuse de utilizator, in scris, la adresa fizica sau email-ul mentionat de acesta in reclamatie.
7.2. Termenul de introducere a reclamatiei. Termenul de solutionare a reclamatiei.
7.2.1 Termenul de depunere a reclamatiei este de 6 (sase) luni de la data depunerii expedierii.
Pentru orice reclamatie depusa de catre Expeditor sau Destinatar se va intocmi o comisie formata din 2 membri, care va analiza dovezile depuse de Expeditor sau Destinatar. Sunt acceptate ca dovezi: copii ale inscrisurilor insusite prin semnatura atat de catre Furnizor cat si de Utilizator, procese verbale de predare-primire incheiate intre TCE WORLDWIDE ,funizorii sau subcontractorii acestuia si Expeditor sau Destinatar precum si orice alte dovezi care vor fi apreciate de catre Comisie ca pot conduce la rezolvarea reclamatiei.
7.2.2 Termenul de solutionare a oricarei reclamatii este de maxim 3(trei) luni, de la data depunerii reclamatiei.
In cazul in care o reclamatie este considerata intemeiata, termenul in care poate fi rambursat sau
compensat un prejudiciu este de maxim 35 de zile pentru serviciile postale incluse in sfera serviciului universal, respectiv de maxim 75 de zile pentru serviciile postale neincluse in sfera serviciului universal, termen calculat de la data solutionarii reclamatiei.
Plata prejudiciului se poate face numerar la sediul TCE WORLDWIDE, sau prin transfer bancar in contul
utilizatorului indreptatit.
Furnizorul de servicii postale care a preluat trimiterea postala raspunde fata de utilizator pentru paguba
pricinuita, daca aceste imprejurari au survenit intre momentul depunerii trimiterii si momentul livrarii la Destinatar.

TCE WORLDWIDE SERVICES SRL
Administrator Fecioru Flavian Mihai

actualizat TCE WORLDWIDE SERVICES SRL -20.06.2017

×

Articolele(plic, colet, palet) acceptate la transport sunt definite mai jos, in functie de greutate si dimensiuni.

Conditii de acceptare:
PLIC
Dimensiunile maxime acceptate pentru un plic sunt:
L x l x H: 34x45x3 cm
Greutate: 300gr.

COLET
Dimensiunile maxime acceptate pentru un plic sunt:
L x l x H: 90x90x90 cm
Greutate: 50.0 kg.

PALET
Dimensiunile maxime acceptate pentru un plic sunt:
L x l x H: 80x120x170 cm(inclusiv suportul)
Greutate: 1000.0 kg.

Informatii importante pentru tarifare/facturare:

TCE a stabilit tarife pentru fiecare tip de expediere(plic, colet, palet) in functie de greutate, comunicate pe site lunar printr-un tarifar intern actualizat catre fiecare platforma si catre fiecare curier.

TCE va factura catre client maximul dintre greutatea fizica, greutatea volumetrica si greutatea liniara.

Greutatea fizica se determina prin cantarire.
Greutatea volumetrica se determina cu formula (L x l x H)/6000, cu L, l, H exprimate in cm.
Greutatea liniara se determina conform celor de mai jos:
Plic:
Facturarea pentru articolele expediate tip plic se face in functie de greutate.
Colet:
Pentru colete cu o latura mai mare de 1.1m sau dimensiuni mai mari decat cele mentionate la conditii de acceptare, se aplica greutatea liniara determinata astfel:
a) Pentru colete cu o latura in intervalul 1.50-3.50m se echivaleaza la greutatea reala +50 kg
b) Pentru colete cu o latura in intervalul 3.51-4.50m se echivaleaza la greutatea reala +100 kg
c) Pentru colete cu o latura in intervalul 4.51-5.50m se echivaleaza la greutatea reala +200 kg
d) Pentru colete cu o latura in intervalul 5.51-6.00m se echivaleaza la greutatea reala +300 kg

Pentru colete cu dimensiuni >3.0 m este necesar acordul TCE.

Palet:
Pentru paleti cu dimeniuni mai mari de 80x120x170cm(inclusiv suportul) si/sau 600kg se echivaleaza la multiplu de europalet.
Numarul de echivalent europalet se determina cu formula de conversie:
1 EP = 600kg=0.93mp=1.63mc.

Pentru paleti cu inaltime mai mare de 170cm si/sau dimensiuni mai mari de 120x240x170 cm(inclusiv suportul) si 1000 kg este necesar acordul TCE.

Articolele de mai sus sunt interzise la transport prin TCE. Pentru informatii detaliate, parcurgeti lista completa de mai jos!

poza_marfuri_periculoasemarfuri-periculoase-p2

RECOMANDARI AMBALARE MARFURI PALETIZATE

Ambalarea marfurilor in saci

1.R Utilizare palet conform standard EURO, fara urme de deteriorare.
2.O Un distantier de carton intre palet si randul de saci de jos pentru a impiedica deformarea prin placi si gaurirea cu furci a sacilor.
3.O Sacii se vor aseza pe palet, fara ca acestia sa depaseasca marginile paletului.
4.O Carton gros, minim 15”(60cm) infasurat in jurul paletului din varful bazei, pentru a asigura extra protectie impotriva loviturilor
5.O paletul trebuie sa fie complet si strans impachetat in vid
6.O Sacii trebuie sa fie „Stivuiti sub forma de Caramida” in straturi pentru a asigura stabilirea
7.O Infoliere adecvata(cu minim 5 straturi folie strech sau folie termica) ancorata de baza paletului, pentru a suporta manipularile succesive din fluxul operational preluare/livrare.
8.R Pe „paletii mai inalti”, distantiere de carton intre straturi la fiecare jumatate de metru asigura extra stabilitate
9.R Un strat de carton deasupra paletului ofera extra protectie in cazul suprapozarii
10.O Aplicare banda scotch personalizat, in cruce, de la baza paletului si pe toata suprafata acestuia
11.O Etichetare cu datele complete ale expeditorului si destinatarului la nivel de palet.

Ambalarea margurilor generale

1.O Utilizare palet conform standard EURO, fara urme de deteriorare.
2.O Un distantier de carton intre paler si randul de marfuri penteu a impiedica deformarea prin placi si gaurirea cu furnix a produselor
3.O Marfa se va aseza pe palet, fara ca aceasta se depaseasca marginile paletului
4.O Paletul trebuie sa fie complet si strans impachetat in vid
5.O Marfurile se vor dispune corespunzator in ca de mixare produse sau suprapozare, pentru a garanta integritatea continutului unui palet, in special a randurilor de jos si pentru a evita deformarea acestora.
6.R Infolierea adecvata(cu minim 5 straturi folie strech sau folie termica) ancorata la baza paletului, pentru a suporta manipularile succesive din fluxul operational preluare/livrare
7.R Un strat de carton deasupra paletului ofera extra protectie in cazul suprapozarii
8.O Aplicare banda scotch personalizat, in cruce, de la baza paletului si pe toata suprafata acestuia
9.O Etichetare cu date complete ale expeditorului si destinatarului la nivel de palet.

CODURI
O OBLIGATORIU
R IMPACHETARE SUPLIMENTARA RECOMNADATA

Sfaturi utile pentru ambalarea expedierilor

Protectia coletelor dvs. este importanta, motiv pentru care va recomandam sa respectati informatiile de mai jos privind sistemul de ambalare:
Alegeti dimensiunea ambalajului in functie de continutul acestuia
Folositi materiale de calitate pentru ambalarea expedierilor dvs. adaptate la continutul si dimensiunile expedierii.
Utilizati material protector pentru articolele de valoare
Asigurati cutiile prin curele si folositi materiale izolant, pentru a impiedica miscarea continutului.
Depozitati substantele lichide in recipiente etanse, rezistente.
Utilizati eticheta „Sageata in sus” pentru articolele care nu sunt solide.
Cand refolositi un ambalaj, indepartati toate etichetele si abtibildurile si asigurati-va ca ambalajul respectiv este in stare buna
Ambalati marfurile corespunzator continutului.
Folositi ambalaje triunghiulare pentru planuri, harti, schite.
Ambalati obiectele mici in plicuri specifice.
Folositi ambalajul intern pentru protejarea expedieri: materiale de amortizare si folii, tampoane, rulouri de amortizare.
Alegeti pentru ambalajul extern: plicuri, saci, cutii, benzi adezive, tuburi, curele, folie de ambalaj.
Ambalarea expedierilor este in sercina expeditorului si in acest sens va recomandam sa folositi ambalaje specifice pentru fiecare tip de produse:

Tip produs

Ambalare necesara

Bauturi/lichide imbuteliate in sticle

Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau material protector

Sticla

Ambalaj din lemn sau carton presat, umplut cu polistiren sau material protector

Lucrari de arta(tablouri, gravuri)

Ambalaj de lemn

Instrumente muzicale

Ambalaj de lemn

Filme

Ambalaj de carton

Echipament electronic

Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau material protector

Marfuri casante

Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau material protector sau orice ambalaj care asigura rigidizarea

Dischete, benzi, CD-uri

Ambalaj de carton sau plastic

×

Curierat mag online

×

IN CURAND

TCE HOLDING LOGISTIC GROUP-01-01

×

Prin continuarea folosirii acestui site sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Mai multe informatii

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti: Adwords, Doubleclick.net, Google Analytics, Google.com, Trafic.ro. Lista completa de cookie-uri de la terti poate fi consultata mai jos, in sectiunea Third party cookies (Cookie-uri ale tertilor). "Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisante in moneda nationala. "Cookie"-urile, pe baza informatiilor pe care le aduna despre utilizatori, ii ajuta pe detinatorii de site-uri sa isi eficientizeze produsul astfel incat acesta sa fie cat mai usor accesat de catre utilizatori, de asemenea cresc gradul de eficienta a publicitatii online si nu in ultimul rand pot permite aplicatiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse intr-un anumit sote pentru a face navigarea mai utila. Inchide

Inchide